fly 104

Loading...

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

Καπνοαπαγόρευση


Ηρθε λοιπόν η μέρα της εφαρμογής του νέου νόμου για την απαγόρευση του καπνίσματος σε κλειστούς δημόσιους χώρους. Νομίζω ότι δεν έχω να πω κάτι καινούργιο , κάτι που δεν έχει ήδη ειπωθεί . Προσωπικά καπνίζω τόσο λίγο, που απέχω πολύ από το να χαρακτηριστώ καπνιστής. Ενα δύο τσιγάρα την ημέρα με το ζόρι, δεν είμαι συνεπής ούτε στο κάπνισμα, δε με πολυπλήττει ο νέος νόμος . Δε μ'αρέσουν ιδιαίτερα και οι απαγορεύσεις , ειδικά όταν μπορούν να υπάχουν αυτορυθμίσεις . Στον παιδότοπο ας πούμε που τρέχουν και παίζουν τα 6χρονα, πρέπει να είμαι πολλά κιλά μαλάκας για να τ'ανάψω το ρημάδι . Αν ήμουν υπάλληλος σε μια τράπεζα , σ'ένα γραφείο , σίγουρα θα μ'ενοχλούσε να με λιβανίζουν τσαμπουκά οι υπόλοιποι και να πρέπει να περάσω βιολογικό καθαρισμό για να ξεβρωμίσω . Επίσης στο χώρο που τρώω, δεν είναι κι ότι καλύτερο να φυσάει ο άλλος τον καπνό πάνω στη μπριζόλα μου (παρεπιπτόντως λατρεύω την καπνιστή μπριζόλα στου Κώστα στο Χαλάνδρι).
Sorry όμως, το να πάει ο υγιεινιστής στα μπουζούκια και σε club και να έχει την απαίτηση να εισπνεύσει νυχτολούλουδο και λεβάντα, είναι σαν να προσκυνώ εγώ στον Αγιο Πρόδρομο Χαλκιδικής και να θέλω να μην ανέβει η κακή χοληστερόλη στο αίμα μου .
Πάω να τραβήξω τζούρα , φιλάκια bye ...

10 σχόλια:

Stelios είπε...

στο θεμα αυτο καθενας εχει την αποψη του αναλογα με το αν καπνιζει ή οχι..ας μην παιξουμε ομως το παιχνιδι αυτων που νομοθετουν να μας βαλουν δηλαδη να τρωγομαστε ματαξυ μας για το ποιος ειναι οσωστος που σκεφτεται και τους αλλους,ποιος ο εξαρτημενος απο τον καπνο και ποιος ο μαγκας ελληναρας που σταρχιδια του ολα και δεν πα να γαμηθουν που θα μου απαγορευσουν εμενα το τσιγαρακι..λιγο νερο στο κρασι μας ολοι αν βαλουμε καπνιστες και μη δεν θα υπαρχει κανενα θεμα..καλο μηνα παιδες!

Sheep Blogging... είπε...

ti filakia vre! parta kiousi!

me agaph,

kwstis!

dimis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ntakos είπε...

Mmmmmm mathate kai tin brizola sto xalandri????? Kai kapnisti malista. Bre oust....

LiLiKi είπε...

Φίλε εγώ μαζί σου δνε λέω αλλά μήπως πρέπει να σκεφτείς κάτι περί σεβασμού;
Εγώ δεν θέλω να καπνίσω.. γιατί να εισπνέω τον καπνό σου κ' να καπνίζω με λίγα λόγια όπου σταθώ κ΄όπου βρεθώ....
Στα μπουζούκια ΟΚ ρε φίλος...αλλά στην τράπεζα, στο σουπερ μαρκετ, στο λεωφορείο, στην πιτσαρία κουλουπου κουλουπου ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑΖΕΤΕ;;

Σωτήρης Σιαμανδούρας είπε...

Γιατι πρεπει να τρωγομαστε εκει που δεν υπαρχει θεμα? φιλε LiLiKi ξαναδιαβασε το post του Χρηστου και θα καταλαβεις οτι τις ιδιες αποψεις με εσενα εχει... Napster

LiLiKi είπε...

Δεν είμαστε εδώ για να τσακωθούμε αλλά για να συζητήσουμε...
Κ προσπαθώ να σου πω ότι οκ ναι συμφωνώ με τον Χρήστο αλλά αυτά είναι μόνο λόγια δεν τηρούνται κ απορώ γιατί ψηφίστηκε ο νόμος;
Για να μην γκρινιάζουν οι μη-καπνιστές;
...ο νόμος γιατί να μην ισχύει στο νυχτερινό κέντρο;; Εκεί βρήκαν ''παραθυράκι'';

ΣΟΡΥ αν δεν ήμουν σαφής πριν ΣΩΤΗΡΗ

''Θεωρώ ΑΔΙΚΟ να προσπαθούν κάποιοι για οικονομικούς ΚΑΙ ΜΟΝΟ λόγους να επιτρέψουν το κάπνισμα στα μαγαζιά τους!
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΟΙ ΜΗ-ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ/ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ κλπ;;''
Αυτό έγραψα κ στο μπλογκ μου κ ηθελα να πω κ εδώ με λίγα λόγια!

Καλό απόγευμα παιδιά! :)

Σωτήρης Σιαμανδούρας είπε...

ομως στα μαγαζια που ειναι καπνιζοντων εχεις την δυνατοτητα να μην μπεις και να πας καπου αλλου και ειναι καθαρα ιδιωτικη επιχειρηση, δεν ειναι ενα μερος στο οποιο εισαι υποχρεωμενος να μπεις για να κανεις την δουλεια σου. Αν δεν σου αρεσει πας στο διπλα που ισως να ειναι μη καπνιζοντων.

Yannis_p είπε...

Το πιο πιθανο ειναι βεβαια και το διπλα μαγαζι να ειναι καπνιστων οποτε δεν αλλαζουνε και πολλα...Παντως απο προσωπικη εμπειρια σε χωρες του εξωτερικου και σαν πρωην καπνιστης εχω να προσθεσω πως το να βγαινεις εξω να κανεις το τσιγαρο σου δεν ειναι απαραιτητα κακο. Πιστεψε με θα γνωρισεις πολυ κοσμο-ασε που ξεβαβουριαζεις και σου δινεται η ευκαιρια να μιλησεις πιο ευκολα με τον αλλον.

νικολετα είπε...

KAI OI MEN EXOYME TA ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ(ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ)ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ.....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΠΝΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ 8ΩΡΟ ΧΩΡΙΣ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ.....ΦΙΛΙΑ ΠΟΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ