fly 104

Loading...

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Βρήκα το δρόμο και γύρισα

Ναι ναι ξέρω , δεν κάνει έτσι ο σωστός ο blogger. Δεν εξαφανίζεται για 12 μέρες χωρίς ίχνη και χωρίς προφανή αιτία .Ελα όμως που υπάρχει προφανής αιτία και μάλιστα παρά τη θέλησή μου.Μ' έχωσε ένας από αυτούς τους καταπληκτικούς συνεργάτες που ζητάνε δουλειά , αναλαμβάνουν την ευθύνη μιας εργασίας , τους παρέχεται ό,τι ζητάνε όσον αφορά το ωράριο , το μισθό και τις συνθήκες , αυτοί από τη μεριά τους κάνουν του κόσμου τις μαλακίες εις βάρος της δουλειάς και των νεύρων σου , εσύ τους ανέχεσαι και τελικά αυτοί απλά ένα πρωί αποφασίζουν οτί δε συντρέχει ιδιαίτερος λόγος να σηκωθούν από το κρεβάτι τους και σε "κρεμάνε" σε σημείο να σε κάνουν φονιά .
Ημουν πάντα σκεπτικιστής απέναντι σε πιτσιρικάδες που παραπονιούνται για την ανεργία που υπάρχει και ύστερα πάνε για καφέ στη Νίκης , στο Κολωνάκι, στο Παγκράτι ή όπου αλλού πνίγουν οι νέοι άνεργοι τον πόνο τους στο frapuccino με τα λεφτά της φουκαριάρας της μάνας τους.
Από τη φετινή μου εμπειρία με νέους συνεργάτες αποκόμισα τα εξής:
Ο ένας χωρίς καμιά ειδοποίηση μια μέρα δεν ήρθε ,γιατί δεν άντεχε την πίεση του χρόνου , ο άλλος με ειδοποίησε οτί παραιτείται, γιατί η γκόμενά του ήθελε να έχουν περισσότερο χρόνο για τη σχέση τους κι όταν τον ρώτησα πως θα ζήσει,μου απάντησε οτί θα του στέλνουν λεφτά οι δικοί του και ο τρίτος είναι ο προαναφερθείς υπερμαλάκας .
Ηθικό δίδαγμα: Οσο υπάρχουν μαλάκες γονείς, θα υπάρχουν ανήθικα τσογλανοκωλόπαιδα που απλά πιάνουν χώρο. Χώρο στις δουλειές , στα γκισέ του ταμείου ανεργίας , στις καφετέριες και τελικά σε μια κοινωνία που για να συντηρήσει αυτούς τους κηφήνες , αδικεί άλλους νέους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται day in day out. Τα ξαναλέμε αύριο i hope ...

17 σχόλια:

marianna st. είπε...

Εισαι μαλλον αρκετα νευριασμενος την ωρα που το γραφεις,αλλα κ να μην ησουν εχεις απολυτο δικιο.Υπαρχουν δυστυχως πολλοι ανευθυνοι ανθρωποι και το ασχημο ειναι οτι αναφερθηκες σε νεους ανθρωπους.

Υ.Γ.Μην εξαφανιστεις ξανα..φιλια

kaliteros είπε...

Μια υποτυπώδης συνέντευξη πριν την πρόσληψη, πιστεύω πως θα απέτρεπε τέτοιου είδους φαινόμενα.

bigswinish είπε...

Πιστεύω ότι οι πολύ πολύ νέα δεν έχουν πάρει γενικά τη ζωή τους σοβαρά, άρα πως να πάρουν μια δουλειά που μπορεί να μην τους ενδιαφέρει κ τόσο στο κάτω κάτω. Και δεν μιλάω γενικά γιατί κ εγώ νέα είμαι κ το πέρασα αυτό το στάδιο.
Φαντάζομαι ότι δεν μπορείς να κάνεις κ πολλά πολλά, συνεχίζεις να προσλαμβάνεις νέους ανθρώπους κ ελπίζεις να του τύχει το καλό..

Amaddor είπε...

oxi!

Σάψαλος είπε...

διαφωνώ κάθετα. ας μην τα ρίχνουμε όλα στα νέα παιδιά. 18 χρονών φοιτητής δημοσιογραφίας στο α.π.θ. είμαι και ήδη έχω γνωρίσει τεράστιο γράψιμο πάνω σε αυτό που αγαπάω, τη μουσική και το ραδιόφωνο. Σε 3 ραδιόφωνα δεν μου απάντησαν ποτέ, όπως έκανε και ο Κανάκης στο mail που του έστειλα, ρωτώντας τον ως αμαθής, κάποια πράγματα πάνω στο ραδιόφωνο. Στον έναν ραδιοφωνικό σταθμό υπήρχε playlist, στον άλλον παίζαν μόνο rihanna και madonna και στον άλλον δεν είχα βυζιά δυστυχώς. Τώρα κάνω εκπομπή μέσω internet και με ακούω εγώ και ο κολλητός μου στο λονδίνο. Μου αρκεί. Το γεγονός ότι βρήκες 3 άτομα αναξιόπιστα (που προφανώς είχαν την τύχη να σε γνωρίζουν προσωπικά για να φτάσουν μέχρι εκεί) δε σημαίνει ότι εκεί έξω είμαστε όλοι έτσι. Απλά ενημερωτικά, όσοι πραγματικά το θέλουν, πολύ δύσκολα θα φτάσουν στην πόρτα σου(το σου τελείως γενικά!)

αυτά. αν και δεν περιμένω απάντηση, συνέχισε έτσι!!είσαι απ' τους λίγους στην τηλεόραση, και όχι μόνο, που έχουν κάτι να πουν. :)

Deja_Voodoo είπε...

Δεν διαφωνώ ότι υπάρχει πολύ τεμπελχανείο και φτηνές δικαιολογίες εκεί έξω.

Ο Σάψαλος και ο kaliteros όμως έχoυν ένα δίκιο. Δεν είναι όλοι έτσι και, συνεργάτες ή εργαζόμενοι, και στις δύο περιπτώσεις χρειάζεται μια "ψαχτική" προηγουμένως.

Q, να υποθέσουμε ότι και στις 3 περιπτώσεις ξεκίνησες με καλές προϋποθέσεις; Δώσε στοιχεία στο λαό (ένα) και μη χάνεσαι (δύο) ;)

ΑΛΑΚ ΙΑΚ είπε...

θα συμφωνήσω με τον σάψαλο και θα ήθελα να τονίσω πως και όλες
οι δουλειές δεν είναι ίδιες(όπως και οι άνθρωποι),και εγώ νέος είμαι
και σε δουλειές τον 600 ευρώ το 12 ορώ δεν πρόκειται να ξανά δουλέψω όπως έκανα παλαιότερα.
προτιμώ να είμαι άνεργος.

ΑΛΑΚ ΙΑΚ είπε...

*600 ευρό με 12 ωρα

Q είπε...

Αγαπητε Σαψαλε θα ηθελα να σου πω εντελως φιλικα οτι πριν διαφωνησεις καθετα οπως γραφεις μαζι μου θα επρεπε απλα να σκεφτεις λιγο περισσοτερο και να αναρωτηθεις ποσα δεν ξερεις για το θεμα που σχολιαζεις
Πρωτον ο Κανακης ο οποιος ειναι σε χειροτερη κατασταση απο εμενα σε επιπεδο χωσιματος εχει επανειλημμενα ασχοληθει με πιτσιρικαδες που γουσταρουν το ραδιοφωνο , τη μουσικη , την τηλεοραση και τον εχω δει να εισπραττει αντι για ευχαριστω , αχαριστια και κωλοπαιδαρισμο σε βαθμο κακουργηματος. Για να μη σου απαντησει ή ειναι πολυ πηγμενος ή το πιθανοτερο δεν εφτασε ποτε (οπως θα επρεπε) το mail σου σ'αυτον.
Δευτερον, λες ρε αδερφε στα 34 μου να μην ξερω την αξια μιας συνεντευξης πριν προτεινω καποιον για προσληψη ; Αυτους που τελικα προσλαβαμε ουτε τους ηξερα πριν φυσικα (δεν συναναστρεφομαι μονο μοντερ στη ζωη μου - ουτε εχω τοσους συγγενεις μοντερ)αλλα η δικη μου ειλικρινεια κι ευθυτητα δε με προστατεψε απο τον κωλοχαρακτηρα τους.
Τριτον αν και ησουν σιγουρος οτι δε θα σου απαντησω, αυτο κανω μετα απο μια αρκετα κουραστικη μερα για να σου ευχηθω καλες εκπομπες στο internetiko σου ραδιοφωνο , να σου ευχηθω καλη τυχη σε οτι κανεις κι απλα να σε παροτρυνω να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα με σεβασμο στον εαυτο σου ΑΛΛΑ και στους αλλους , μια και βλεπεις δεν ειμαστε εσυ ή εγω το κεντρο του κοσμου Bye !

Σάψαλος είπε...

συμφωνώ (κάθετα πάλι) ότι για το θέμα αδυνατώ να έχω βαθύτερη γνώση. Απλά δες το και εσύ από τη δική μου οπτική γωνία. Βλέπω με λύπη συμφοιτητές, κομματόσκυλα να δουλεύουν ήδη σε μέσα της πόλης (δεν θα ήθελα να τα ονομάσω) χωρίς ίχνος ενδιαφέροντος. Απλά για τα φράγκα, ή για τα γκομενάκια(μετράει να λες ότι έχεις τη δική σου εκπομπή.) Βλέπω στο όνομα των φοιτητικών παρατάξεων να γίνονται τα μεγαλύτερα ρουσφέτια και οι μεγαλύτερες ''βολεψιές''. Δεν σου κρύβω ότι και εμένα μου πρότειναν κάτι αντίστοιχο αλλά είμαι πολύ περήφανος που τελικά κράτησα χαρακτήρα.
Δεν σου κόβει τα φτερά όμως το γεγονός ότι βλέπεις ΟΛΑ αυτα που ''καταδικάζονται'' σήμερα, να γίνονται μέσα στα πανεπιστήμια και από νέους μάλιστα ανθρώπους; Για ποιά όνειρα να μιλήσουμε μετά; Σπουδάζεις τόσα χρόνια για να βγεις μέσα στην ανασφάλεια ή στη μίζερη ζωή του βολέματος. Και όσοι έχουν τις ευκαιρίες από μόνοι τους δεν τις εκτιμούν ποτέ(όπως έγινε και με τους 3 μοντέρ σου.)

Σε τελείως φιλικό τόνο και ελπίζω να μην παρεξηγήθηκαν τα λόγια μου. Και ευχαριστώ για την απάντηση. Όπως καταλαβαίνεις σήμερα θα πρέπει να ευχαριστούμε για τα αυτονόητα...!

περιμένω νέα ανάρτηση για να σου δείξω και την εύθυμη πλευρά μου.. Η ανάρτηση μου είναι πιο θλιμμένη και από τραγούδι των διάφανων κρίνων!!

Amaddor είπε...

Xontre giati den les to palikari na perasei gia interview efoson exete tosh anagkh kai eiste toso xomenoi? To skoteino shmeio einai oti den mas aneferes gia poses wres ergasias milame kai gia ti mistho. Ean psaxnate gia koroida logiko einai na sas paratousan! Exoun akoustei diafora gia ton kanaki (ton Don Kixwth ths gennias twn 700 euro!) Epeidh tyxainei na epixeirw kai egw, kai tyxainei na eimai entaksei (oxi mono proforikws alla kai empraktws) den me exoun kremasei pote. H' makakomagnith exete, h' den ladwnete swsta tis mhxanes sas!!! :) Diafwnw me OLA osa grafeis telika!

Λιάκος είπε...

Amaddor διαφωνώ με αυτό που γράφεις. Εννοείται πως για το ωράριο και το μισθό υπάρχει μια προσυμφωνία μεταξύ εργαζόμενου και εργοδότη. Απ' τη στιγμή που ο υποψήφιος εργαζόμενος συμφωνήσει με αυτά που του προτείνει ο εργοδότης οφείλει να είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του (όπως φυσικά και ο εργοδότης). Δε μπορεί μια μέρα να σηκωθεί και να φύγει χωρίς να συντρέχει κάτι σοβαρό.. Να σημειώσω ότι δε γνωρίζω για πόσες ώρες και τι μισθό μιλάει ο Χρήστος.

Leniousss είπε...

Γεια σου και πάλι...Επιτέλους δηλαδή!Εχω αρχίσει να πιστεύω πως σε κάθε προσπάθεια ελεύθερης γνώμης υπάρχουν πάντα οι κακεντρεχείς ανθρωποι που προσπαθουν να βάλουν φίμωτρο στον άμυαλο ειλικρινή...Κρίμα.Τελοσπάντων!Ελπίζω να ξεμπερδέψεις σύντομα για να μπορούμε να σε απολαμβάνουμε ξανά μεσω συχνής ενημέρωσης του blog σου αλλα και μέσω ραδιοφώνου που μας έλειψες..

vasilis είπε...

Αντε να σχολιασω και εγω τη μεγαλη πληγη που ανοιξες......
Ειμαι 42 χρονων και δουλευω απο τα 13!!! Ταυτοχρονα πηγαινα σχολειο, ημουν αθλητης και ειχα και προσωπικο χρονο (αν με πεις τωρα πως τα εκανα θα σου πω..."Ελα μου ντε") και αραζοντας τα ΣΚ στην Περαια σε καφε που συχναζε και ο νεος, τοτε, Προεδρος. Στα 20 ξενιτευτηκα δουλεψα, σπουδασα και στα 28 γυρισα...Γυρισα σε μια χωρα που ειχε αλλαξει απο την αποψη της ορεξης για εργασια και της κλαψας του στυλ " Δεν υπαρχουν δουλειες" και εν αναμονη αναγνωρισης του Αμερικανικου πτυχιου μου βρηκα δουλεια, εκει που δεν υπηρχε, και ολα καλα. Σε ενα χρονο ξεκινησα να δουλευω στον χωρο της υγειας, (αυτο που σπουδασα) και απο τοτε βλεπω οτι η "νεα γενια" εχει την εντυπωση οτι ολοι τους χρωστανε και θελουν μια καρεκλα Διευθυντου, γιατι ειναι κουρασμενοι, πληττουν ... κ.τ.λ., κ.τ.λ. Η γλωσσα τους ειναι μεγαλυτερη απο το μπόι τους και δεν δεχονται μυγα στο σπαθι τους, με την κακη εννοια, και αυτα που λενε περι εργοδοσιας εγω δεν εχω καν τολμησει να τα σκεφτω, που ειμαι και τοσα χρονια εργαζομενος. Για αυτο το λογο συνεχιζουν να λενε οτι δεν υπαρχουν δουλειες και δεν βγαινουν. Αν ειναι αυτο αληθεια πως μπορουμε τοσοι ανθρωποι να κανουμε και δευτερη δουλεια;;;
Παιδια ξυπνηστε, αδραξτε της στιγμης και εργαστειτε με οτι και αν ειναι και στην πορεια
θα βρεθει και κατι καλυτερο. Ανεβειτε ενα σκαλι τη φορα. Αν θελησετε να τα ανεβειτε ολα μαζι θα κουτρουβαλειστειτε....
Ευχαριστω για το χρονο σας και συγγνωμη αν υπηρξα φλυαρος.

Deep Blue είπε...

Συμφωνώ σε πολλά σημεία τόσο με τον ''Q'', όσο και με τους φίλους, που σχολίασαν το post...
Με τον ''Q'', συμφωνώ στο ότι δεν μπορείς να παρατάς κάποιον τελευταία στιγμή, πόσο μάλλον με την γελοία δικαιολογία ''η φίλη μου θέλει να περνάμε περισσότερο χρόνο μαζί'', αλλά και με το σχόλιο περί γονέων, την ''Αγία'' ελληνική οικογένεια, η οποία ''μεγαλώνει'' τα παιδιά της με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι πάντοτε εξαρτώμενα από αυτήν!
Συμφωνώ, όμως και με τον ''Σάψαλος'' στο γεγονός, ότι δεν υπάρχει περισσή αξιοκρατία, και δυστυχώς, κι είναι τραγικά θλιβερό αυτό, που γίνεται με τα ''φυτώρια των κομμάτων΄΄! Οι οργανωμένοι σε αυτά έχουν πρόσβαση από τα θέματα, που θα βάλει κάποιος καθηγητής, μέχρι και την ''τοποθέτηση''!
Και τέλος, με τον ''Vasilis'' κυρίως στο θέμα της υπομονής! Θεωρούμε, επειδή έχουμε όλοι πτυχίο/-α Τριτοβάθμιας Εκ/σης, Μετ/κά, Διδ/κά,γλώσσες ότι όλοι θα 'πρεπε να είμαστε Διευ/ντές,και θεωρούμε υποτιμητικό να ξεκινήσουμε με αυτά τα ''εφόδια'' από...χαμηλά, προτιμώντας πάντοτε να τα παρατάμε, λέγοντας,''Δεν μου άξιζε αυτό εμένα!''.Κι όλο αυτό, γιατί υπάρχουν οι πλάτες των ''δικών'' μας, αλλά έτσι δεν βάζεις τα σκαλοπάτια, που ανέφερε ο ''Vasilis''!
Καλή συνέχεια Q, ελπίζω να δρομολογηθούν όλα, για να επιστρέψεις στα Αγόρια του Μεσημεριού! :)

Σάψαλος είπε...

βασίλη δε διαφωνώ. Ωστόσο τα πράγματα αλλάζουν. Η εποχή στην οποία σπούδασες και μεγάλωσες έχει τεράστια διαφορά με τη σημερινή, όπως θα έχει και η σημερινή με μια 20ετια μετά.

Τότε ποιο το νόημα ένα νέο παιδί να τρώει τα νιάτα του μέσα στο χάλι που ονομάζουν ελληνική παιδεία; Γιατί να ξοδέψει κόπο,χρήματα και χρόνο επάνω σε τομείς στους οποίους δεν θα εργαστεί ποτέ ή σε τομείς όπου θα αμοίβεται πολύ λιγότερο απ' όσο του αναλογεί(δε γράφω αξίζει).
Ποιος θα πει σε ένα παιδί που έχει τα καλύτερα εχέγγυα για μια καλή ζωή ότι θα πρέπει να δουλέψει για 700 ευρώ όταν συνάδελφοι του στο εξωτερικό αμοίβονται με διπλάσια και τριπλάσια χρήματα για την ίδια δουλειά;

Συμφωνώ, ένα σκαλί τη φορά. Ωστόσο στην Ελλάδα έχουμε αποκλείσει ''το φορά''.Έτσι μένουμε απλώς στο σκαλί,χωρίς να έχουμε καν τη δυνατότητα να ανεβούμε στη σκάλα.

Τελείως φιλικά αλλά με θλίβει το γεγονός ότι βλέπω ανθρώπους να κατακρίνουν σήμερα όσα έκαναν οι ίδιοι χθες(δεν απευθύνομαι σε εσένα.. αλλά σε κάθε μακροσκελή αφήγηση που ξεκινάει με το ''εσείς θέλετε πολλά..εμείς θυμάμαι τότε..'')

Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος σε ποια χώρα σπούδασες; Θα ήταν εύκολο να μας πεις για το επίπεδο ζωής και σπουδών; Ευχαριστώ προκαταβολικά και συγγνώμη αν κούρασα!

Acro είπε...

Ειδικά στις ηλικίες κοντά στα είκοσι, η αίσθηση ευθύνης απέναντι στον εργοδότη, τον πελάτη, τη δουλειά εν γένει είναι πρακτικά ανύπαρκτη.
Αργότερα αρχίζεις να καταλαβαίνεις τι σημαίνει "δημιουργώ κακά προηγούμενα και εντυπώσεις με αποτέλεσμα να μη βρίσκω δουλειά στα 30 μου...
Ψυχραιμία.